Miesięczne archiwum: Styczeń 2019

Ta pasta znakomicie działa na wzrok – zjesz trochę?

awokadoTo niesamowite!

Najnowsze badania wykazały, że w grupie osób, które jadły jedno awokado dziennie (0,5 mg luteiny) zaobserwowano 4-krotnie większy wzrost stężenia luteiny we krwi aniżeli odnotowano w badaniu nad suplementacją luteiny w ilości 12 mg na dobę.

Z czego to wynika? WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | Skomentuj

Jak zrobić zdrową kostkę rosołową?

Jak często do zupy dodajesz kostki rosołowe?kostka-rosolowa

Czy na pewno znasz ich skład?

Jak go poznasz z całą pewnością zaprzestaniesz ich stosowania. Dlaczego?

Ponieważ… O zgrozo, cóż tam jest?! WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | 1 komentarz

6 zalet jedzenia tłustej makreli

Dlaczego tłustej?jakie-ryby-sa-zdrowe

Ponieważ w jej tłuszczu znajduje się bardzo dużo kwasów tłuszczowych wielonienasyconych omega-3.

I to właśnie decyduje o walorach zdrowotnych makreli.

Przecież nie od dziś wiadomo, że kwasy omega-3 normalizują poziom trójglicerydów we krwi, mają działanie ochronne na serce i naczynia krwionośne. Ale nie tylko… WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | Skomentuj