Miesięczne archiwum: Sierpień 2017

Ta letnia sałatka uchroni Cię przed rakiem

warzywaJuż za chwilę poznasz niezwykłą sałatkę! Sałatkę, która zawiera w sobie aż 5 warzyw chroniących przed rakiem.

Tak, dobrze czytasz, Te warzywa są tak niesamowicie zdrowe, że powinieneś je jeść każdego dnia!

Co to za warzywa? WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | Skomentuj

TA Pikantna Zupa jest tylko dla odważnych

bananyCo dzisiaj zrobisz na obiad? Jaką zdrową zupę sobie i rodzinie ugotujesz?

Wiesz? Zupy to podstawa w codziennym jadłospisie. To one niezwykle sycą, a nie tuczą. Dostarczają też dla organizmu wielu cennych składników odżywczych.

Nie zapominaj więc o ich jedzeniu! Dzisiejsza zupa – będzie dla odważnych.

Zainteresowany dlaczego moja zupa jest dla odważnych? WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | 2 komentarzy

Ciasteczka z Szałwią i mnóstwem Błonnika

szalwiaCzy oby na pewno Twoja letnia dieta jest bogata w błonnik? Fakt jadasz warzywa i owoce – ale czy na pewno zaspokajasz wymagania swojego organizmu co do ilości błonnika?

Powiem Ci, że błonnik błonnikowi nie jest równy. Zawsze warto wybierać ten najwyższej jakości i ten jak najmniej przetworzony (błonnik najwyższej jakości, który ja polecam i stosuję znajdziesz TU >>). Bo te gorszej jakości nie dość, że nic nie pomogą dla Twojego organizmu to jeszcze mogą zaszkodzić!

…Dlatego dziś zrobimy sobie… WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy, Zdrowie | 2 komentarzy

Krakersy pełne kwasów Omega 3

serceCzy wiesz, że istnieje ścisły związek pomiędzy dietą, a układem sercowo-naczyniowym?

Naukowcy Bang i Dyerberg zauważyli, że Eskimosi pochodzący z Grenlandii rzadziej chorują na choroby układu sercowo-naczyniowego, ponieważ spożywają duże ilości kwasów Omega 3.

Jeżeli więc pragniesz wyśmienitego zdrowia i uniknięcia chorób serca i nie tylko – wprowadź do swojej diety kwasy Omega 3.

Zainteresowany gdzie ukrywają się TE zdrowe kwasy? WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | 2 komentarzy

Najzdrowszy bezmięsny pasztecik do chleba

soczewicaChciałbyś ograniczyć jedzenie niezbyt zdrowego mięsa? Tylko brakuje Ci pomysłów na zdrowe dodatki do chleba?

Zaraz dowiesz się jak zrobić zdrowy, bo pełen wartości odżywczych pasztecik do smarowania chleba.

Ten pasztecik choć bez mięsa będzie zawierał dużo białka, które może być alternatywą dla białka pochodzenia zwierzęcego. Jest także bardzo bogatym źródłem ważnego dla serca potasu i tak bardzo potrzebnego w ciąży kwasu foliowego. Zainteresowany z czego dziś zrobimy pasztecik? WIĘCEJ

Opublikowano Przepisy | 4 komentarzy